Вижте как да продавате в инстаграм историите
До съвсем скоро рекламните постове бяха възможни единствено в News feed що се касае рекламата в Инстаграм. Но благодарение на последната функционалност на Инстаграм, бизнес профилите вече могат да рекламират продукти в техните истории (профили). Историите, в които може да тагнете свой продукт, ще съдържат икони с пазарски чанти (колички), така че потребителите да могат да кликат върху тях.
Защо инстаграм правят това?
Ако през 2016 г. историите на потребителите са били едва 100 милиона, през 2017г. те вече са 300 милиона, а какво ли ще покаже статистиката за 2018г.?
Ето защо не е изненада за рекламодателите, че инстаграм откри още една рекламна Фейсбук също могат да публикуват свои истории. Преди тази функция беше достъпна само за физически профили.
Разбира се, решението да се отвори платформата за бизнеса не е основано на прищявка. Факт е, че редица проучвания показаха как Историите не само развиват връзките между потребители и техните приятели – те също така отглеждат връзките между потребители и бизнес.
На конференция на Facebook LA миналия месец, Инстаграм разкри, че една трета от най-гледаните истории произлизат от бизнес профили. В друго проучване Facebook разкрива,че всеки трети активен инстаграмър твърди, че се интересува повече от продукта или марката, след като я е видел в Инстаграм. Така че, ако все още нямате профил на своя бранд в тази социална мрежа, веднага го направете!
Инстаграм историите са повече от поредната забавна функция. Те са истинска находка не само за Инстаграм, но и за бизнеса. Използвайте ги!
Ако се интересувате от още информация за Инстаграм, вижте какво ново в социалната мрежа.
Share on Facebook Share on Twitter Share on Pinterest