Какъв тип постове харесва алгоритъмът във Фейсбук?
Алгоритъмът на Facebook се променя и развива постоянно, за да предостави по-добър опит на потребителите. Въпреки че няма конкретна рецепта за успех, е важно да следвате някои от текущите тенденции и най-добри практики, за да подобрите видимостта на вашите публикации в новините на потребителите. Ето няколко типа съдържание, които обикновено работят добре в момента:
- Видео съдържание: Видео публикации, особено живи видеа и видеоклипове с високо качество, имат тенденцията да получават повече ангажимент и виждания на Facebook.
- Истории (Stories): Историите са популярни и привличат вниманието на потребителите. Включвайте кратки и забавни видео или снимки в историите си.
- Съдържание с въпроси и анкети: Въпроси и анкети могат да включат аудиторията ви и да предизвикат участието им. Такива публикации обикновено генерират коментари и реакции.
- User-Generated Content (UGC): Съдържание, създадено от вашите фенове и клиенти, може да има голямо влияние. Споделяйте снимки и истории, които са направени от потребителите ви и им разрешете да ги споделят.
- Информативни и образователни материали: Съдържание, което предоставя полезна информация, съвети и уроци, може да бъде популярно на Facebook. Това може да включва „how-to“ видеа, инфографики или статии.
- Актуални новини и събития: Актуални събития и новини от вашия бранш или област могат да бъдат интересни за вашата аудитория. Обаче бъдете внимателни и предоставяйте обективна и достоверна информация.
- Снимки с високо качество: Графичното съдържание винаги е било популярно. Снимките с висока резолюция и визуално привлекателни елементи от ежедневието със сигурност ще въздействат на вашите клиенти!