Нова година, нови цели в социалните мрежи: 7 решения, които трябва да направите през 2019 г.

януари 8, 2019 By

Ето още една съвсем нова година, изпълнена с нови възможности. Това е идеалният момент да започнем отново. Също така е прекрасно време да предприемете нови решения за социалните мрежи на вашия бранд. Ако не сте сигурни от къде да започнете, ето някои предложения, които да ви помогнат да завладеете 2019 година.

Прецизирайте съдържанието, което създавате

Дори и стратегията ви в социалните мрежи за 2018 г. да се е оказала успешна, винаги има място за подобрение. Идентифицирайте областите, които можете да подобрите и да ги направите приоритет през 2019 г. Достигате ли правилната аудитория? Трябва ли да инвестирате повече в реклами във Facebook, за да ангажирате по-добре аудиторията си? Вашата аудитория отговаря ли добре на съдържанието ви? Какви типове съдържание изглеждат най-привлекателно за вашите фенове? Погледнете показателите във Фейсбук, за да отговорите на тези въпроси и да подобрите още повече съдържанието си.

Освежете начинът, по който изглежда бранда ви

Най-добрата част от началото на новата година е възможността за ново начало. Вашата аудитория все още е в еуфория след празниците, а вие може да се възползвате да покажете своето ново начало, като им покажете вашата нова визия. Това може да бъде просто като нова профилна снимка във всички социални мрежи, снимка на корицата или още повече – ако сте решили да смените логото и корпоративния си стил – това е най-подходящият момент за това. Каквото и да предприемете, променете поне един от визуалните си елементи в социалните мрежи, за да се възползвате от вълнението на вашата аудитория около новата година.

Станете гений в анализа на социалните мрежи

Най-добрият начин да откриете областите, които се нуждаят от подобрение, е да овладеете анализите на Facebook.  От скоро платформата упорите ъпгрейдва своя Facebook Analytics и предоставя на потребителите богата информация за бизнеса. Ако още не сте – разгледайте я подробно. Това ще ви помогне да видите как реагират вашите фенове. Анализът ви показва кое съдържание получава най-много харесвания, кликвания или споделяния. Можете да използвате тази информация, за да адаптирате стратегията си във Facebook според това, което ангажира най-много аудиторията ви. Facebook, Google, a от скоро и Instagram предлагат инструменти за анализ, които ви показват кое съдържание е най-добро. На база на този анализ, помислете и за рекламната си стратегия във Facebook.

Опитайте нови неща

Експериментирането винаги е чудесен начин да развиете стратегията си, oсобено силно важи за социалните мрежи като Facebook и Instagram. Няма как да знаете дали нещо е подходящо за вас, докато не го опитате, а една нова година е свързана с рискове. Има ли нещо от платформите в социалните мрежи, което още не сте използвали за вашата марка? Опитайте! Рекламни формати, които никога не сте опитвали? Защо не! Време е да направите този скок и да видите как работи за вас през 2019 година.

Ангажиране, повторно ангажиране и споделяне

Вие не сте единствените, които обичат да получават известия. Това е готино чувство, което споделя аудиторията ви. За да накарате потребителите да се ангажират с вашето съдържание като бранд, изпробвайте собствената си ангажираност. Харесвайте, коментирайте и споделяйте съдържание, което членовете на вашата целева аудитория биха намерили за атрактивно или постове на ключови инфлуенсъри. В социалните мрежи всичко е игра “танто за танто”. Бъдете активни и наградата ще си струва.

Правете повече видеа

Видеоклипът е най-привлекателният вид съдържание в социалните мрежи, с потенциал за вирусно разпространение през 2019 г. Самата платформа Facebook обещава цяла нова концепция, изградена на база потребителите да качват и консумират по-продължителни видеа.

Ако се занимавате само с видео съдържание за марката си, помислете дали да не инвестирате повече в качествени видеоклипове през 2019 г. Независимо дали става дума за демонстрации на продукти или завладяващи разкази, вижте какво се случва, когато включите повече видео съдържание в социалната си стратегия.

Сближете се с аудиторията ви

Ако искате вашата аудитория да опознае по-добре марката ви, трябва да им покажете своята загриженост. Запознайте се първо с тях. Какви са техните предпочитания и нехаресвания? Показаха ли интерес към определени продукти? Имат ли нужда от допълнителен натиск, за да ги накарате да купуват? Дали те са склонни да оставят продукти в онлайн количката си за пазаруване? Facebook Pixel е чудесен инструмент, който дава повече информация за поведението на вашата целева аудитория. След като научите всичко за тях и тяхното поведение, ще можете да създадете Facebook стратегия, на която те ще откликнат.

Сега е моментът да зададете посока на стратегията си в социалните мрежи за 2019 г. Имате възможност да създадете успеха, който си представяте. Започнете сега и направете 2019 вашата година.

Още за фейсбук и новостите около него вижте: Фейсбук официално представи нови и връщащи се опции за насочване на реклами