Фейсбук официално представи нови и връщащи се опции за насочване на реклами
От средата на август Facebook реши да върне някои от опциите си за таргетиране. С цел бизнесът да достига до най-подходящите си потребители, Facebook сподели и новите сегменти от интереси, за да достигнете до повече професионални аудитории, които вече са налице в интерфейсите ви за реклама. Освен това от Facebook обещаха да извършат поетапно пускане в действие на редица възможности за възстановяване на насочване за длъжности за работа, работодатели, учебно заведение и образование.
Ето къде можете да ги откриете:
- Page Admins: Behaviors targeting > Digital activities > Facebook page admins
- Employer Targeting: Demographics > Work > Employers
- Job Title Targeting: Demographics > Work > Job Titles
- School Targeting: Demographics > Education > Schools
- Field of Study Targeting: Demographics > Education > Field of Study
От социалната мрежа обещават: „Ще продължим да търсим нови начини за изграждане на най-доброто насочване и инструменти, които да ви помогнат да постигнете целите си и да разширите бизнеса си. Благодарим ви за продължаващото партньорство, когато актуализираме нашите опции за насочване.“
Вижте обаче, какво премахна от опциите за таргетиране тук: Facebook премахва повече от 5000 опции за таргетиране на рекламата
Share on Facebook Share on Twitter Share on Pinterest