Най-важните актуализации във Facebook и Instagram през октомври, които не трябва да пропускате.
Между много от социалните мрежи има война. За да останете атрактивни и популярни, трябва да сте в крак с новите актуализации и функции. Instagram и Facebook си остават две от най-използваните платформи за социални медии, но дори те не могат да си позволят да останат в застой. През октомври и Facebook, и Instagram пуснаха нови важни актуализации. В случай, че сте ги пропуснали, проверете подробностите по-долу.
Facebook премахва знаците за потвърждение от бизнес страниците
Вероятно сте виждали сивите значки за проверка, които се появяват на бизнес страниците във Facebook. Тези значки бяха премахнати. Facebook получи обратна връзка, че много потребители не знаят целта на значката за потвърждение. Всъщност много потребители се колебаят да си взаимодействат с фирми, които имат значката, обратното на желания ефект. Представител на Facebook даде да се разбере, че Facebook премахва сивите знаци за проверка, въз основа на объркващата и отрицателна обратна връзка. В бъдеще Facebook ще се съсредоточи върху други начини за доказване на истинността на бизнеса.
Facebook разгърна публикуване и излъчване на живо
Излъчването на живо беше сложно и не особено използвано до момента, особено когато се притеснявате да не допуснете грешка. Facebook обяви две актуализации, които правят излъчването по-малко стресиращо. Първата актуализация е Live Rehearsals – инструмент, който ви позволява да репетирате излъчването си, което е видимо само за администратори на страницата и редактори. Втората актуализация е Video Trimming, създадена за излъчвания, които са приключили. Тази функция филтрира през вашите кадри и пропуска ненужни части.
Facebook разгръща персонализираните истории
Facebook разгръща персонализираните истории – функция, която ви позволява лесно да превърнете съществуващите си рекламни послания в Stories за Facebook и Instagram. Когато качите материалите си в Ads Manager, ще имате възможност да изберете оформление Stories, което включва различни цветове на фона, текст и опции за изрязване. Първоначалният тест на тази нова функция се оказа ефективен. Всъщност тест с марка показа, че компанията направи 40-процентово увеличение на инсталации на приложения и 29-процентно намаление на цената на едно кликване.
Facebook отвори ново рекламно разположение Search
Facebook включва Търсене в списъка си с рекламни разположения, за да помогне за увеличаване на обхвата. Рекламните кампании с автоматични разположения автоматично ще включват резултатите от търсенето във Facebook. Тези реклами в мрежата за търсене ще изглеждат подобно на рекламите в емисиите на новини и имат същата прозрачност и контрол, с които сте свикнали да работите. Колкото по-голяма е вашата аудитория, толкова повече възможности имате да достигнете до хора, които търсят вашите продукти или услуги.
Instagram премахва Following Tab
Instagram премахна Следването от приложението. За първи път стартиран през 2011 г., разделът Next ви позволява да видите дейностите на хората, които следвате. Повечето потребители не бяха развълнувани, когато откриха тази функция. След като видя броя на потребителите, които не харесаха функцията и не забелязаха нейното съществуване, Instagram реши, че разделът Following Tab вече не е необходим инструмент на своята платформа.
Facebook стартира „ Good Questions, Real Answers “
Може би едно от най-дълго очакваните нововъведения за бизнеса е секцията „ Good Questions, Real Answers “. Тъй като Facebook има повече от два милиарда потребители всеки месец, не е изненада, че много фирми избират да използват платформата за реклама. Въпреки многото потребители и това че рекламите носят огромен успех на бизнеса, потребителите и бизнеса не са лишени и от усложнения по пътя на създаването им. Фирмите, които използват платформата, често се натъкват на грешки и имат въпроси относно настройки, поверителност и отчетност на рекламите. Facebook ще адресира тези въпроси в „ Good Questions, Real Answers “ – нов раздел на уебсайта Facebook for Business, който ще даде на рекламодателите място да намерят отговори на своите запитвания относно инструменти, политики и процеси. И ВНИМАНИЕ – тези отговори ще дойдат директно от маркетинговия екип на Facebook! Това ли е краят на безсмислената комуникация с бот чатовете, предстои да разберем.
Instagram стартира Snapchat-Like “Threads” App
Въпреки че Snapchat не е толкова популярен като Instagram, той все още е конкурент, който е хит сред по-младата аудитория. През октомври Facebook обяви, че ще пусне чисто ново приложение, подобно на Snapchat, наречено Threads. Threads ви дава възможност за споделяне на публикации с група от близки приятели. Въпреки че е отделна програма, приложението дава достъп до инструментите за редакция на Instagram, но снимките и клиповете могат да бъдат споделяни само с определена от вас група от близки приятели (Close Friends). Подобна функционалност беше достъпна и досега в Instagram Stories, а ако не сте създали такъв списък, можете да го направите при стартиране на новото приложение Threads.
Както Facebook, така и Instagram искат да останат на високо място в списъка на ежедневно посещаваните ви сайтове и приложения и за сега успяват! Непрекъснато актуализират и изследват нови функции, за да са доволни потребителите им. С повече от три милиарда месечни потребители между тези две социални мрежи, Facebook и Instagram предоставят уникални възможности за всеки онлайн маркетинг.
Останете активни и следете новостите!
Share on Facebook Share on Twitter Share on Pinterest