8 ефективни начина за развиване на Фейсбук група
Онлайн общностите са мощни инструменти за ангажиране. Ето защо толкова много Фейсбук страници използват групите, за да ангажират още повече потребителите си. Въпреки това, да развиете вашата група във Facebook може да бъде истинско предизвикателство, ако се опитвате да се разраснете и да достигнете до нови членове, особено ако искате да разширите хоризонтите си извън списъка с ваши приятели. Ето някои ефективни стратегии, които трябва да опитате, ако започвате новото начинание, наречено Фейсбук група:
Поканете абонати чрез имейл или бюлетин
Ако вече имате списък с потенциални клиенти от реклами или абонаменти на ваши клиенти, можете да ги поканите да се присъединят към групата ви по мейл или седмичен бюлетин. Тъй като е безплатно да се присъединят във вашата Facebook група, вашите клиенти може да са по-склонни да чуят посланието ви, защото не им продавате нищо, а им давате качествена информация. Освен това, канейки хора, които вече са проявили интерес към бизнеса Ви, повишавате шансовете си за добавяне на членове, които ще бъдат ценни за вашата група.
Имейлът или бюлетина трябва да съдържа линк към вашата група, така че потребителите лесно да я открият.
Добавете URL адреса на групата към социалните медийни профили
Популяризирайте своята група, като добавите URL адреса на групата към социалните ви профили. Само защото това е група във Facebook не означава, че не можете да използвате други социални платформи, за да разширите популярността й. Можете да включите URL адреса в секцията Bio на профилите си в Twitter, LinkedIn или Instagram. Ако искате да сте по-креативни, можете да споделяте в други платформи графични изображения, които съдържат връзка към вашата Фейсбук група. Вижте този графичен пример от Twitter от Blogging Wizard.
Добавете URL адрес на групата към уебсайта си
Ако имате уеб сайт на марката, бизнеса или блога си, защо да не го използвате, за да популяризирате своята група във Facebook? Можете да включите връзка към групата си на страницата за връзки на сайта, в публикация в блога или дори в главното навигационно меню на сайта ви. Вижте следващия пример от Blogging Wizard.
Създайте насочени реклами във Facebook
Ако бюджетът ви го позволява, стартирайте таргетирани Facebook реклами, за да популяризирате вашата група. Това ви позволява да укажете и да достигнете до типовете потребители, които биха се възползвали и допринесли за вашата група. Целевите реклами ще се показват само на аудитории с интереси, към които сте избрали да насочите рекламите си. За да си гарантирате, че рекламата ви е насочена само към потребители, които биха се заинтересували от вашата група, можете да създадете аудитория Lookalike, базирана на хора, които вече харесват страницата ви във Facebook. С аудитория Lookalike, Facebook ще достави рекламата ви на потребители с местоположения, демографски данни и интереси, подобни на тези, които харесват страницата ви. Насочването към търсеща аудитория гарантира, че рекламата ви ще се показва само на потребители, които най-вероятно ще се интересуват и от вашата група.
Публикувайте постове за вашата група на Фейсбук страницата ви
Лесен (и безплатен) начин за популяризиране на вашата група е чрез публикуване за нея на вашата Facebook страница от време на време. Нийл Пател предлага да изчакате, докато имате около 100 харесвания на страницата ви или последователи, преди да споменате групата си в публикация. Когато правите пост на страницата ви, имайте предвид следните съвети:
Не прекалявайте! Избягвайте използването на думи с големи букви или удивителни знаци.
Споменете на потребителите кратък списък на ползите от присъединяването към вашата група.
Включете връзка, за да се присъединят по-лесно.
Ограничете колко пъти да публикувате за групата си на страницата си до не повече от веднъж месечно.
Не претоварвайте потребителите с огромно количество информация. Придържайте се към кратка и лесна за осмисляне информация.
Следващата публикация е добър пример от Нийл Пател.
Популяризирайте групата си чрез други групи
Обърнете се за помощ към други групи. Някои групи забраняват самопромоцията или я ограничават в определени дни, така че поинтересувайте се от правилата им, преди да промотирате в чужда група. Също така не искате да бъдете забранени за публикуване заради твърде много спам (самопромоционално съдържание), така че използвайте тази опция по-пестеливо.
Нийл Пател препоръчва да се съберат поне три до пет публикации в чужда група, преди да направите пост за вашата собствена група. Направете го като започнете да коментирате, харесвате или споделяте други постове на членовете. Групата трябва да ви види като ценен член, а не като натрапчив маркетолог 🙂
След като се утвърдите като активен член на групата, популяризирайте вашата група, като включите истински въпрос с кратко споменаване за нея. Вижте примера на Нийл Пател как да използвате рационално този подход:
Помолете други членове да популяризират вашата група
След като сте изградили добри взаимоотношения с членове на други групи, можете да ги помолите да кажат някоя и друга добра дума за вас. Най-добрият подход е да попитате някой от най-активните членове или администраторите на групата дали биха желали да споделят публикация, в която се споменава за вашата група. Не се притеснявайте да им казвате точно какво да кажат. Просто споделете връзката на групата си и им покажете, че оценявате помощта, която ви осигурят.
Можете също така да помолите членовете от вашата група ви споделят на своите страници във Facebook. Това ще помогне за изграждане на репутация на вашата група с доверен подход. Потребителите са по-склонни да вярват на други потребители, които хвалят вашата група.
Поканете инфлуенсъри да се присъединят към вашата група
Потребителите се доверяват на инфлуенсърите, защото въпреки че работят с марки и бизнеси, те са най-известни със социалния си статус. Ако влиятелна личност реши да се присъедини към вашата Facebook група, други потребители ще искат да отидат там, където са готините хора J Имайте предвид, че инфлуенсърите, които поканите, трябва да имат репутация, която е от значение за вашата група. Например, ако групата ви е фокусирана върху любителите на музика в страната, поканете човек, който е широко известен в музикалните среди.
За да получите вниманието на инфуенсър, споделете тяхно съдържание и ги отбележете в публикацията. Нийл Пател използва следния пример:
След като опитате тези стратегии, може да откриете, че вашата група започва да се развива доста бързо. Когато това се случи, колелото вече ще бъде задвижено 🙂
Share on Facebook Share on Twitter Share on Pinterest